FAQ

Uiteraard heeft u vragen wanneer u gebruik wilt maken van een drive-in show. Wij begrijpen dit als geen ander en willen u dan ook graag onderstaande veel gestelde vragen met u delen. Mocht u overige vragen hebben, dan kunt u ons altijd benaderen.

Een show is een standaard setup van onze apparatuur. Bij Vibe kennen we verschillende shows waarbij er een variatie is van de geluids- en lichtapparatuur.

In een show zijn onder andere de volgende kosten opgenomen:

  • Op- en afbouw
  • Apparatuurskosten
  • Voorbereidingskosten
  • 4 draaiuren
  • Transport*
  • * transport binnen een straal van 25 kilometer vanaf het centrum van Enschede is inbegrepen. Boekingen buiten deze straal worden belast met €0,39 per kilometer.

    Is er op uw locatie al voldoende apparatuur aanwezig, maar mist de DJ nog? Ook dit behoort tot onze mogelijkheden. Indien u gebruik wilt maken van deze service, vragen wij u om contact op te nemen. Hierbij kunnen we samen met u de mogelijkheden bespreken.
    Het huren bij Vibe is erg gemakkelijk. Op de verhuurpagina kunt u de apparatuur vinden en hier is het mogelijk om de gewenste data te selecteren en de apparatuur vast te zetten. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om de laatste puntjes op de i te zetten en eventueel te adviseren over de juiste product keuze voor uw feest.
    Wij maken enkel gebruik van A-merken. Hierbij kunt u onder andere denken aan Pioneer, Electro-Voice en König & Meyer. Dankzij de betrouwbaarheid van deze merken komt u (hopelijk) nooit voor problemen te staan in het geval van verhuur.
    Vanzelfsprekend dragen wij er zorg voor dat alle apparatuur bij ons wordt getest, voordat u het van ons ontvangt. Wij zorgen ervoor dat bekabeling voldoende aanwezig is zodat u niet voor onvoorziene problemen komt te staan.
    De pakketten van Vibe zijn gemakkelijk te boeken via het menu "boeken" aan de bovenzijde van de pagina. Hier kunt u alle benodigde informatie invullen, waarna wij u zullen contacteren voor een vrijblijvend gesprek betreffende uw wensen.
    Natuurlijk vinden wij het altijd vervelend indien uw feest niet door kan gaan. Echter zijn wij ruim van te voren bezig met voorbereidingen, zoals het samenstellen van de muziekkeuze, het plannen van apparatuur onderhoud etc. Hierom zijn wij genoodzaakt om de volgende vergoedingen in rekening te brengen indien een feest geen doorgang kan vinden. Annulering 4 weken of meer t.a.v. uitvoeringsdatum: Geen kosten verbonden. Annulering 1-4 weken t.a.v. uitvoeringsdatum: 50% van de totale besproken kosten. Annulering <1 week t.a.v. uitvoeringsdatum: 75% van de totale besproken kosten.